منتدى كلية الاداب جامعة عين شمس في حالة وجود اي شكوي anwer_ihab@yahoo.com
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
في حالة وجود اي شكوي يمكنك مراسلة الادارة عبر البريد الالكتروني
anwer_ihab@yahoo.com
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
في حالة وجود اي شكوي يمكنك مراسلة الادارة عبر البريد الالكتروني
anwer_ihab@yahoo.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يقوم المنتدى بمناقشة جميع اقتراحات الطلاب فى جميع اقسام الكلية وايضا كل مواضيع الضحك واللعب كمان وتابعونا علي صفحتنا علي الفيس بوك ( اداب عين شمس https://www.facebook.com/groups/198810466953202/)

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الاسالة الكتير واريد الرد

Admin
tito_rock65
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tito_rock65
عضو نشيط
عضو نشيط
tito_rock65

الاسالة الكتير واريد الرد Empty
مُساهمةموضوع: الاسالة الكتير واريد الرد   الاسالة الكتير واريد الرد Emptyالسبت أكتوبر 13, 2007 3:42 am

فى بدايتى اريد ان اسلم على جميع الاعضاء وثانيا اريد التعرف على بعض الاصدقاء من المنتدى وثالثا اريد ان اعرف هل ستبقى شئون الطلاب بهذة الفوضى والهرجلة والوقوف فى الطوابير ولا طوابير العيش ولا اكننا فى الجمعية والى منفض وميردش عليك ويالك ثوانى ويجييش تانى انا مش الاهمال منااا ولا منهم ولا اية واسف للاطالة (ياسين) وشكرااااااااااا
Admin
عضو فعال
عضو فعال
Admin

مُساهمةموضوع: رد   الاسالة الكتير واريد الرد Emptyالأحد أكتوبر 14, 2007 12:02 am

للاسف المشكلة دى من شئون الطلبة والاساتذة اللى شغالين هناك وغير كمان كل واحدة بتسلمك للتانية وانا مش عارف اعمل اية علشان انا اتخنقت كام مرة هناك مع الموظفين علشان دفع الفلوس وانا مش عارف اعمل معاهم اية تانى
الاسالة الكتير واريد الرد 646655
https://adab.niceboard.com
تيتو الخنكاوى
مدير عام للمنتدى
مدير عام للمنتدى
تيتو الخنكاوى

مُساهمةموضوع: رد: الاسالة الكتير واريد الرد   الاسالة الكتير واريد الرد Emptyالأحد أكتوبر 14, 2007 2:13 pm

tito_rock65 كتب:
فى بدايتى اريد ان اسلم على جميع الاعضاء وثانيا اريد التعرف على بعض الاصدقاء من المنتدى وثالثا اريد ان اعرف هل ستبقى شئون الطلاب بهذة الفوضى والهرجلة والوقوف فى الطوابير ولا طوابير العيش ولا اكننا فى الجمعية والى منفض وميردش عليك ويالك ثوانى ويجييش تانى انا مش الاهمال منااا ولا منهم ولا اية واسف للاطالة (ياسين) وشكرااااااااااا

ازيك ياتيتو احنا الاتنين كده اسمنى تيتو ميه ميه مشرفنا فى لمنتدى بجد والله واحب اكون صديق ليك عموما انا اخوا الادمن وانا من كليه تانية بس حاسس انى هابقى صاحبكوا جدا وحابب ده وعموماموضوعك مهم لان ده عامم البلد كلها مش كليتكوا بس دا احنما كمان وبلاش اقولك للتخض affraid بس ربنا يسهل والناس تحس بالمسئولية ونتعدل شوية عايز مشاركات كتير بقى سلام
الاسالة الكتير واريد الرد 646655
the wizard
مشرف عام
مشرف عام
the wizard

مُساهمةموضوع: رد: الاسالة الكتير واريد الرد   الاسالة الكتير واريد الرد Emptyالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 12:12 pm

Smile Smile Smile Smile ازيك ياتيتو انا محمود مع تيتو التانى فى نفس الكليه ,,,,وهبقىسعيد جدا لو بقانا اصحاب
habeb
مشرف عام
مشرف عام
habeb

مُساهمةموضوع: رد: الاسالة الكتير واريد الرد   الاسالة الكتير واريد الرد Emptyالسبت أكتوبر 20, 2007 12:16 am

ههههههههههههههههه

ازيك يا تيتو 2

وانا يا عم الانتيم اتالت بتاع تيتو1 و مودي اللي هو زي ويزارد

ويارب يابني نكون اصحاب

وموضوع الشؤون دي فزي متيتو قال دي فكل حته بس كله بيبقي تمام بعد فتره من الدراسه وكله بيبقي لذييييييييييييييييذ
تيتو الخنكاوى
مدير عام للمنتدى
مدير عام للمنتدى
تيتو الخنكاوى

مُساهمةموضوع: رد: الاسالة الكتير واريد الرد   الاسالة الكتير واريد الرد Emptyالسبت أكتوبر 20, 2007 5:15 am

خلاص ياعم الادمنستور كده بقينا تلاتة باش مندشين فى السيت دا احنا كده هانستعمره ياد

عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: الاسالة الكتير واريد الرد   الاسالة الكتير واريد الرد Emptyالأحد فبراير 10, 2008 12:36 am

hi

الاسالة الكتير واريد الرد
صفحة 1 من اصل 1